Alla inlägg den 18 april 2010

Av frida nilsson - 18 april 2010 21:26

bio ikväll.. shit va mysigt. Dock var det en riktigt sorglig film.. Man blir så berörd.. Remember me heter den och handlar om kärlek och hat.. Händer en massa men slutet sätter en bra knut på den. Och den har verkligen en sensmoral man ska ta till sig.. Se den vett jag ;)


Så kom man hem, och jaa även denna kväll är jag vettskrämd.. skit läskigt.. jag är så mörkrädd i mitt eget hem. Har kommit på plats nu, inte helt och klart men en bra bit på vägen.  Och jag bara älskar min lägenhet - på dagarna.. På kvällarna är jag rädd.. Töntigt värre. Men det är skit jobbig känsla. Länge sen man sov ensam så de är väl därför. Jag brukar aldrig känna mig ensam. men nu gör jag det?!? men ska nog snart komma i de.. behöver nån dag till på mig bara..

Skit fint blir de här hemma i allafall :D:D Kommer trivas som fisken i vattnet hoppas jag :)


Bebis rullar runt som en galning och jag bara njuter av de. Dock så fortsätter sammandragningarna att göra ont.. men de får jag leva med ett tag till :) Mindre än 3 månader kvar nu tills mitt mirakel är beräknat.. Längtar <3


Hade velat skriva av mig en hel del känslor men behåller dom nog inom mig ändå.. och går och lägger mig och hoppas få sooova en massa gott.. Imorgon blir det Hörvik skola igen så då måste man vara pigg och allert.. massa med goa barn som ska lära sig något :)


Sov gott lilla söta du.. *

LOve

Av frida nilsson - 18 april 2010 15:03

idag går manin i vecka 29.. herre min guud.. fullt upp med upp packning av porslin.. ikväll bio med Veronica :D najsigt värre..


hörs snart igen..


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards