Alla inlägg den 8 april 2010

Av frida nilsson - 8 april 2010 11:02

nu har jag äntligen mitt internet idag :D Har man dåligt minne eller vad ?!?! glömt koden till mitt mobila bredband. Och såklart kan inte telenor säga koden över telefon. Så nu har man väntat i över en vecka på skiten.. Men igår fick jag den.. Gott.. Överlever man idag utan nät? nja jag vet i fan de :P


aja.. haft planer hela vecka, men inga som blivit som de skulle ;) Igår blev de inpuls till Kstad med veronica :D Massa mys. Så åt vi lunch nere vid vattnet i Åhus.. Åh de va fantastiskt :D:D Sool och värme och pasta sallad.. kan de bli mycket bättre?

        


Sen blev de av och klippa sig.. Å en mc donalds hamburgare på vägen hem ;) hihi..

kan behövas.. eller ?? ;)

Idag blir de plugg med klasskompisar och sen städa lägeneheten.. den gamla.. ska besiktiga den på måndag :) Skönt att slippa den men trist att behöva städa den ;)

Hantverkarna på min nya lya tar tid på sig. :/ de e trist att de ska ta sån tid.. men fint blir de.. va och kolla igår.. weii.. kommer bli så nöjd :D inflytten blir inte förrän nästa vecka.. tidigast tisdag :/ lääängtar <3


Ne nu får jag slänga på min lite kläder som är rätt för plugg å städa.. Kolla vilken sööt bebismage man har.. hahaha

  


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards