Alla inlägg den 21 april 2010

Av frida nilsson - 21 april 2010 20:36

När mina funderarkvällar kommer ska jag direkt göra de jag gjorde idag. Tappa upp ett bad, släcka lampan och tända min kandelaber <3 De gjorde verkligen susen och nu mår jag mycket bättre.. Sitter under täcker i soffan och bara myser.. Konstigt vad känslor kan vända snabbt.. :) Lite rickardentrappanerbröd med gooda såser gjorde de inte värre precis :P mumma.. (nu blir veronica avundsjuk, för detta brödet är hennes absoluta favorit..hihi )


  

I och med att jag bär på världens finaste mirakel kan man inte ritkigt ha i en massa badskum och sånt.. annars hade de varit ännu lite mysigare, men guud va glad jag är för mitt badkar <3

  

focatcha bröd med tsatsiki och avokadosås, mums <3

  

Mirakelbebis som gör mitt liv så bra <3

 

LOve

Av frida nilsson - 21 april 2010 19:06

jag fattar de inte?! jag har väl aldrig haft problem med att vara ensam? Aldrig någonsin.. Jag har ändå bott länge själv nu. Gillar ju att ro om mig själv! Så vad har hänt nu?!

Jag har ingen aning. Men ensam känner jag mig. Vill ha sällskap mest jämnt.

Kan det vara att man bott hemma hos familjen ett bra tag, så man omigen har kommit in i att alltid ha folk runt sig?

Jag är ju inte ens ensam, jag har ju mitt mirakel, som jag känner hela tiden?

Hm.. jobbig känsla, vet inte alls hur jag ska hantera den..

Jag måste ju komma in i att vara själv nu.. för de blir ju att man är det ett tag till.. och inte vill man gå å känna sig ensam när den lilla/e kommer.. Då vill jag känna mig trygg med att vara själv..

Ja ni ser, det blev en funderarkväll. En sån kväll som jag bara hatar. Men men..

Tar mig en dusch och hoppas på att det blir bättre..


Av frida nilsson - 21 april 2010 17:39

ja de skulle de bli idag.. rådfrågade Veronica hur fasen man gör?!? *host*

Gjorde precis som hon sa med lite ändringar. Hade inget att fylla falukorven med så de fick bli ketchup.. Å visst den blev ungsbakad men fy fan så äcklig :P hahha..

Sen skulle jag försöka göra stuvade makaroner, men njaaa.. de kunde ju gått bättre..

Blev skit äckligt och även om jag åt för bara en timme sen så e jag lika hungrig nu igen.. Fan.. :P Men som en söt vän säger; man måste våga prova nya maträtter för att upptäcka dem och lära sig :P

Jag lärde mig att aldrig mer göra ungsbakad falukorv med stuvade makaroner ;)


Imorse va jag å söta virre på Kristinas konditori och käka frulle - räkmacka med coola :) Im loving it..

 

I eftermiddag var jag å mamma nere på Expert och beställde boxerkort :) Fean va najsigt.. NU har man alla kanaler som man vill ha.. och de första två veckorna har man även alla filmkanaler gratis :P najs.. Annars blev de mellan avtalet med typ 3an,5an, 8an, alla 4ans kanaler och animalplaner mfl. :P Gott.. Slipper man sitta å glo på ettan, tvåan, fyran eller sexan hela tiden där de ändå sällen går nå bra :P Nöjd är jag :)


Så nu blir de väl krypa ner i soffan och bara mysa till de med tven.. :)


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards