Alla inlägg den 9 april 2010

Av frida nilsson - 9 april 2010 10:47

Ja jag skulle nog kalla mig själv sjuk idag :/ Skit trist. Började med lite förkylning i går och blev värre i natt. Sovit dåligt och nu ligger jag i soffan med ont i halsen och grymt förkyld :( Fan va trist...


Men men.. med massa vila idag hoppas jag, att jag blir frisk snaaaabbt :)

Fredag idag.. och ja de händer väl inte mer än att man ligger här å blir frisk.. hihi..

Imorgon är det kalas.. Mamma fyller 50 år på söndag, och ska fira det i morgon.. hihi.. Myspys och kul.. Hon kommer bli så fruktansvärt glad över de hon ska få.. kan ju inte avsläja något ännu ;) men jag hoppas och tror att det kommer bli as balla bra :)


ne på med en film och mysa ner mig nu... såklart kommer de stå en kopp te med honung brevid mig hela dagen.. de hjälper :D

  



LOve



Ovido - Quiz & Flashcards