Alla inlägg den 23 april 2010

Av frida nilsson - 23 april 2010 17:34

phu nu är man äntligen hemma. Inte för att dagen på något sett varit dålig men fan va trötter man är nu :P

Har haft en riktig fixardag. Började på biblioteket för att kopiera lite papper. Har fixat massor hos försäkringskassan och behövde därför lite kopier att skicka in. Har även fått iordning mitt trasiga badrumsskåp och ringt och kylen som är lika kall som min frys.. hehe..

Sen åkte jag och Veronica in till Kstad för att käka lite lunch.. Massa gott. Va inne på Hm och köpte dessa helt underbart sööööta pyjamaser till bebisen :)

  

Idag hade jag verkligen shoppinglusst.. Alla småsaker är så underbart fina, så man bara måste ha dom.. <3 fan att man har så ont om pengar :S


Var iallfall på babyproffsen och hämtade mina gratissaker som alla gravida får :P gött.. Blöjtunna full med blöjor, napp, m.m

Sen åkte vi inom eko på hemvägen. Köpte massa goodis.. 

Hem till mamma å käka och nu sitter jag hemma i myslägenheten och funderar på om man ska göra nått ikväll eller bara ta ett varmt bad, på med mysdressen och mysa ner sig i soffan? nja vi får väl se :P


Visst är man extra känslig när man är gravid och jag brukar inte vara känslig när det gäller film. men igår såg jag världens finaste film. Skit gammal är den säkert och jag tror jag har sett den innan Do you remember me tror jag den heter.. Handlar iallfall om en tjej och en kille som tillslut blir grymt kära i varandra. Allt är så romantiskt. Så en dag berättar hon att hon har leukemi och snart kommer dö. Ah ne den va så bra. Får man verkligen se vad riktig kärlek är. När man varit singel ett tag så kommer man knappt ihåg hur det är att vara absolut sådär mega kär. Så kär att man faktiskt gör allt för den man älskar. Denna filmen visade verkligen hur mycket man kan älska någon. Men sen e de klart undrar man om den sorts av kärlek faktiskt finns i verkliga livet? ja jag vet inte riktigt.. Tror absolut på kärlek men.. ah jag sitter ju ändå här singel. Kanske har jag bara inte hittat den rätta än som de så fint heter :P


NU ska jag sluta snacka gojja och gå å bada.. har redan bestämt mig för hemmamys ;)


LOve




Ovido - Quiz & Flashcards