Alla inlägg den 26 april 2010

Av frida nilsson - 26 april 2010 18:05

Hm ibland blir man bara så besviken.. ja och det blev jag precis just nu.. Jag hade en bild av dej. Jag är en trogen läsare.. Va fan?! Du kan ju inte sitta och skriva om att andra människor ser fula, tjocka och fel ut.. Ne hur fan ser du själv ut idag?

Jag sitter och kollar på Förkväll på 4an och Kisse är gäst (Alexandra) och hon ser inte klok ut?? Alltså jag blir ledsen, på riktigt.. :/ Vilken besvikelse??

Om hon bara hade sett ut som hon gör på sin blogg så hade jag gillat de jag såg.. men neee.. FAN.. hahhaha.. fattar ni? Jag är knäpp jag vet.. MEN nu vet jag varför hon har 1 miljon läsare i veckan.. för att hon är så duktig på photoshop.. FAn me..

Aja... vi är alla mänskliga, även hon.. men hade nog hellre sett att hon va den söta bimbon som hon verkar vara i sin blogg...

Här gå in och läs om ni vill.. de mesta hon skriver e fan ul :P http://www.kissies.se/

    




Idag har jag varit i Hörvik och träffat alla söta barn, höll i idrotten idag.. De gick bra :) mysigt är det att vara där, men ack så trött man är när man kör därifrån :/

Imorgon är min sista dag där.. och de känns bra och ledsamt på samma gång..

Sen har man bara typ 12 dagar kvar i skolan tills de blir lååånglov :P GOTT..


Ikväll sitter jag bara och myser i soffan. Dock har jag gjort massa skolgrejjer idag :) bra frida.. nått bra gjort även denna veckan ;)

Har varit och köpt mig veckorevy tidningen och den ska läsas.. hihih.. så de får de bli nu :)


LOve




Ovido - Quiz & Flashcards