Alla inlägg under januari 2010

Av frida nilsson - 15 januari 2010 12:50

ibland är det bara små saker som gör att man känner sig mycket bättre.. tack <3 ..att lite omtanke kan betyda så mycket... de små orden betyder mycket mer än vad man kunnat ana..

 

 

Av frida nilsson - 14 januari 2010 17:26

jädra tjat på alla att jag e så ung och ska bli mamma.. jag är väl inte ung??.. eller okej ung kanskejag är.. e ju inte precis gammal.. men för ung är jag verkligen inte.. !!! Vi lever väl på 2010 talet och herre guuud det är väl fler innan mig som fått barn innan 35 som nu verkar vara den nya inneåldern.. ne man ska vara ung och frisk.. så är det..:) jag är ju såå glad för detta.. så förstör inte de nu..


så nu fick jag det sagt..


idag har jag fått en del gjort.. pluggat - skrivit massor.. nu e de bara ah massa kvar men jag hinner.. lätt ;) en hel kväll å en hel dag kvar.. så klart jag hinner.. ;) lika bra att fortsätta typ nuuu.. så hej svejs


LOve

Av frida nilsson - 13 januari 2010 20:46

lägenheten som jag tittade på idag var såå väldigt fin att jag absolut vill ha den.. shit, fick bara en sån känsla av att den skulle passa mig sååå bra :) Tyvärr var det en tant före mig i kön, så även om jag sa JAAAA direkt så kunde jag inte smita före henne.. Men hon var sådärr intresserad så det är bara till att hopppas på att hon säger nej till den.. *håller tummarna*

 

en tvåa dock men på 70 kvm, balkong, tvättmaskin, torktumlare, stort fint nytt kök och ett sovrum där jag och bebissäng lätt får plats. :D lungt område.. ah som sagt.. den passar mig som fan :D:D


nu ska jag städa undan här hemma, för i morgon är det visning på min lägenhet.. :D


go natt


LOve

 

Av frida nilsson - 13 januari 2010 13:26

håll tummarna för mig och lägenheten som jag ska på visning på idag.. hade varit kul om den kunde passa mig.. vill vill vill..

 

LOve

Av frida nilsson - 12 januari 2010 19:34

Åh va romantiskt jag har det.. så synd att man inte har nån att dela det med.. Längtar tills min bebis kommer.. Då ska den få växa upp i ett romantiskt hem..

 

  

  


maten i ugnen och ljusen tända.. åh så underbart.. <3

 

Love

Av frida nilsson - 12 januari 2010 14:05

Ja va fan.. jag ska väl känna mig van nu att alltid vara ute i sista stund att plugga till saker :D eh de känns okej... men denna gången är jag fan lite rädd att vi inte ska hinna lämna in i tid.. ah bliver galen på ig själv. Tur man är ett litet geni hahha.. eller inte.. aja, idag sitter jag å VRÅLskriver mitt vetenskapliga arbete om Dyslexi som ska vara inne på fredag. 4 hp..!! 4 hp är alltså 4 veckors fullt arbete!! men jag tänker klara det på 4 dagar.. klart jag klarar.. POSITIV får bli mitt andranamn för idag..

såå lite mat på de, sen fortsätter vi.. (självklart blir de FISK ;) )



Love

Av frida nilsson - 11 januari 2010 21:37

MMmmmmmmmmmmmmmmmm.. jag blir tokig det är så gott... Ja du läste rätt, Fil med Oboy.. guud jesus å alla andra underbara.. nu ska det ätas..


Undra om detta är min graviditetsgrej.. ???

isånnafall blir jag bara sååå glad :D

Av frida nilsson - 11 januari 2010 14:57

   idag har jag ORK.. shit de va så längesen jag bara orkade gå ur sängen utan att bara vilja tillbaka.. Nuu är det stoorstädat här hemma, och det känns underbart <3

 checka in mitt vackra hem ;)

  

  


Härlig känsla.. Nu kurrar magen.. kanske ska laga mig lite mat.. har inte lagat mat sen ah jag minns inte ens.. ljuger nog inte om det är två månader sen.. usch.. så nu får man ta tag i det.. sen plugga.. massa massa massa..

 

LOve





Ovido - Quiz & Flashcards