Alla inlägg den 16 januari 2010

Av frida nilsson - 16 januari 2010 18:50

Oki bilden försvann i förra inlägget.. men aja sööt va jag iallfall ;)

Av frida nilsson - 16 januari 2010 18:24

herre gud, jag har inte orkat göra mycket idag.. men va fan gör de ;) legat hemma och försökt vila, men det tycker absolut inte mina grannar.. nepp.. Fick finbesök av fina Ida och Evelina <3

Alltid kul när någon hälsar på, för det är nästa ända sättet att få se mig för tillfället.. Har nog grävt in mig en aning i min lilla lya.. Eller ja Veronicas hus ligger mig också varmt om hjärtat. Så om man inte hittar mig här så åk ut till Lörby för det är nästan ett säkrare kort om man vill ha tag i mig ;)


Snart är denna lördagen också slut, sen på måndag är det väl tajm för skolan igen, ska bli skönt att komma igång med nått.. suttit hemma lite för mycket nu känner jag.. men de e klart de har behövts de me.. Längtar till att få träffa mina söta klasskompisar, längtar dock inte till de tidiga mornarna.. alltid är det nått ;)


här får ni en vacker bild på mig.. ah denna kvällen var otroligt rooolig.. Minns den, jag och Ulrika var på banken, Såklart.. Stötte på en grymt sööt kille.. hm.. ja de vanliga visade sig när de var tajm för hångel..HAHA.. han har flickvän.. Varför?? det är tydligen min grej, att dras till dom..  Nu ska jag leva ensam.. app lika bra.. Men fan va roligt man har haft i sina singeldar, shit alltså ah de kommer jag leva på nu i alla mina mamma dagar ;P Tur man hunnit med en del ;)


Mina vänenr är underbara, det får ni aldrig tvivla på att jag tycker, just nu isolerar jag mig kanske en aning. Men snart ni.. kommer jag ut tjock å fin ;)


LOve


Av frida nilsson - 16 januari 2010 10:18

usch inte en blund har jag sovit i natt heller.. ligger och tänker för mycket.. men vet nog inte riktigt på vad. Får för mig massa saker typ att någon ska ta sig in och göra mig illa.. helt galet jag vet, men de gör ändå så att jag inte får ro till att somna..


Fick inte lägenheten heller.. fan skit jävla.. inte alls bra, blev bara ledsen.. :(

men ah får väl leta vidare, känner mig lite stressat för att flytta nu, orkar inte med denna lägenheten mer, framför allt inte dessa grannar som är helt tokiga..


Lördag idag då.. Undra vart denna dagen ska ta vägen? är så irreterad att man alltid är beroende av pengar så fort man vill hitta på nått.. Hade jag haft några hade jag åkt ner till stan å ätit massa goood stadsfika ;)


Tror att jag bara behöva göra massa mysiga saker idag, för att komma på fötter igen, slippa tänka på allt som komma skall.. ne absolut så tänker jag Underbara saker om mitt lilla mirakel.. men funderar på helt underliga saker ibland, men det är väl sånt som ska höra till en graviditet antar jag...


Nuu får jag väl ta tag i dagen och se vart den leder..


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards