Alla inlägg den 11 januari 2010

Av frida nilsson - 11 januari 2010 21:37

MMmmmmmmmmmmmmmmmm.. jag blir tokig det är så gott... Ja du läste rätt, Fil med Oboy.. guud jesus å alla andra underbara.. nu ska det ätas..


Undra om detta är min graviditetsgrej.. ???

isånnafall blir jag bara sååå glad :D

Av frida nilsson - 11 januari 2010 14:57

   idag har jag ORK.. shit de va så längesen jag bara orkade gå ur sängen utan att bara vilja tillbaka.. Nuu är det stoorstädat här hemma, och det känns underbart <3

 checka in mitt vackra hem ;)

  

  


Härlig känsla.. Nu kurrar magen.. kanske ska laga mig lite mat.. har inte lagat mat sen ah jag minns inte ens.. ljuger nog inte om det är två månader sen.. usch.. så nu får man ta tag i det.. sen plugga.. massa massa massa..

 

LOve





Av frida nilsson - 11 januari 2010 14:27

ett solarium hade inte suttit helt fel nu... bha att man inte kan sola när man e gravid.. jag bliver galen.. måtte de snart bli lite sool ute så man slipper se ut som en levande lik.. arg..

Ovido - Quiz & Flashcards