Alla inlägg den 26 januari 2010

Av frida nilsson - 26 januari 2010 21:16

Ne idag har det inte varit den bästa dagen.. ja vi har börjat skolan efter 1,5 månad ledigt.. å visst jag har längtat.. men nej, det blev inte så bra som jag hoppats.. Tror det blev nån konstig press på nått sett.. Eller va man bara grymt trött efter en natt med lite sömn och mycket mardrömmar :(

Har haft ont i dag också, vilket skapar en sån jävla oro i kroppen.. Orkar bara gråta.. Ont i ryggen så jag håller på att gå av mitt i tu :( inte alls speciellt kul..

Och helt plötsligt bara saknar man någon som tar hand om en, en som bryr sig..

dumt jag vet.. men ibland e man inte mer än människa..

Men det är väl så alla dagar är inte super.. tyvärr..

Nu får det bli sängen och hoppas på att man somna gott och att onsdagar har med att erbjuda.. och det vet jag att den har; överaskning av veronica :) hoppas bara man mår bättre både psykiskt och fysisk..

 

Go natt....


Av frida nilsson - 26 januari 2010 17:51

   


Riktig vänskap betyder mest... en vänskap som kommer finnas genom hela mitt liv.. Ingen/inget kommer någonsin komma emellan oss igen.. Aldrig!!

Du är det finaste Veronica glöm aldrig det!!

Vi är ett så vackert par ;)


Av frida nilsson - 26 januari 2010 16:19

ögonen går knappt att hålla öppna, efter en heldag i skolan.. Herre min guuud va trött man blivit efter denna dagen. En hel dag med bara massa massa information. Så nu står det idrott och gitarrspel på schemat. Visst gitarr klarar man väl lätt som fan men de där med idrott och graviditet.. Hm.. undra om det överhuvudtaget kommer att fungera..?? får nog ta kontakt med den där lustiga studievägledaren igen och kolla läget... Ingen höggravid kvinna kan krypa omkring på golvet eller upp å göra gymnastik i ringar... nja..


Har skrivit kontrakt på lägenheten idag på hästtorsgatan 2c.. sjukt kul.. längtar tills det blir inflytt 1/4..


Nu fan blir de soffan och kebabrulle.. vila vila vila står på tur efter de :D


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards