Alla inlägg den 25 januari 2010

Av frida nilsson - 25 januari 2010 18:18

ulrika hade lagt upp en massa festbilder sen i sommras.. Herre min guud va roligt att see.. galen sommar/höst har det varit..  den har mest eller ah varje helg bestått av FEST.. weii.. Partybruden frida..


Nu är det dock slut på de, men de känns faktikst grymt bra.. Grymt bra att man har fått leka av sig å bara ha en så jävulsk rolig tid att man inte kommer sakna de.. Nu är det ensamstående mamma som gäller och det ska bli ännu roligare :D såklart..


Idag har jag äntligen hittat en lägenhet som passar mig.. :D kul som fasen.. mitt inne i stan med.. ännu bättre.. stor tvåa på 73 kvm. Med egen uteplats, grymt bra..  så i morgon säger jag tack och hej till min mysiga 2a på dr sternsgatan och börja räkna ner för nästa inflytt 1/4... kul som fan..


här kommer lite härliga bilder från mitt och ulrikas uteliv.. ni bara ser ju hur jävla kul jag har haft :P


     

Festmys med underbara kusinen evelina.. så jävla kul har vi me haft tillsammans :P

     

dansar loss på bästaste banken :P


  

jag och ulrika på grand :D


  

söta flickor.. :D



nu blir det halv 8 hos mig..


LOve

Av frida nilsson - 25 januari 2010 11:53

Idag går frida josefin nilsson in i vecka 18 med sin ubersnygge unge som ligger så snällt där inne i magen.. :) weii i looove it..



Ovido - Quiz & Flashcards