Alla inlägg den 24 januari 2010

Av frida nilsson - 24 januari 2010 21:56

Söndag å bara en massa mys.. Ja myst har jag då gjort hela dagen ; ) ätit ungspannkaka som jag absolut inte tycker om, men idag såå... fan åt som en häst.. :P


Igår hade jag så in i helvetes kul hemma hos Veronica.. Herre min jesus.. Hela dagen skrattade vi som några barnungar och kvällen blev skit mysig.. å ännu mera skratt.. Jag bara älskar det - att få skratta sådär underbart som bara jag kan.. Får nog fan börja göra de lite oftare.. :P


Imorgon var det planerat att åka in till kstad för Shopping.. jag behöver en massa massa.. men NEJ då.. hade missat att skicka in studiefärsäkran till CSN så nu tar de några extra dagar innan pengarna kommer in.. och det gillas INTE... :(

Får bli stoorshopping en annan dag.. nu blir de sängen och johan Falk.. tack för det.. <3


Ondag e de visst den 27 de går foort. å jag fyller ju år..


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards