Alla inlägg den 1 januari 2010

Av frida nilsson - 1 januari 2010 19:00

känns konsigt att skriva de 2010 men så känner man nog varje år.. :)

2010 är här och de känns som att de kommer bli ett underbart år. och det är ju klart, ska man bli mamma för första gången kan det ju inte bli nått annat än super :D Jag längtar nått så otroligt mycket..


Vaknade i morse och va INTE bakis.. herre guud.. :P skönt faktiskt.. hade en underbar kväll igår hos underbara Veronica. Hon har verkligen gett vänskap ett riktigt namn.. Jag kan bara önska alla en sådan vän. Som vad som än händer finns hon där för en, skulle aldrig få för sig att prata bakom ens rygg... Tyvärr finns det för många som gör de..

Nu är det redan 2010 och hm vad jag kan påminnas så är det nog första nyåret sen jag var 14 som jag e singel. Hm Gravid och Singel.. Ja så kan de gå.. Känns Underbart.. :D:D:D


Nu blir det någon dålig film, mys med magen ;) och massa massa massa Godis !!!



LOve

Ovido - Quiz & Flashcards