Alla inlägg den 2 januari 2010

Av frida nilsson - 2 januari 2010 12:41

  


HAHA ja lite så känns de som.. För 2 månader sen levde man ett helt annat liv, nysingel, galet sugen på fest, och såg fan så mycket bättre ut.. HAHA.. nerå, men idag var de en sån dag då man bara slängde igen garderoben tar på sig de sköna byxorna och bara bha blir galen över att inget sitter som de ska. NEJ jag vägrar köpa nytt.. de borde fortfarnde passa.. Åh ja de gör de väl me, man tycker kanske bara att allt sitter illa.. Längtar tills man får den där riktiga magen... den fina runda söta kulan.. Ja den har börjat komma, men mera mera mera.. så man kan utan ångest köpa sig bekväma och passande kläder :D:D


Än så länge saknar jag inte alls de galna månaderna man hade i utelivet. De känns helt okej att sitta hemma och bara mysa. Man kommer nog in i ett helt annat tänk. Man tänker inte alls som man gjorde då. Nu har man något helt främmande och spännande att se fram emot. Någon som jag har längtat efter så länge.

Men igår hade jag fan en kväll som bara var för tråkig.. Men sånna kvällar kan man nog ha oavsett man är gravid eller inte :P


Ikväll händer lite mer iallfall. Lite bekanta kommer hem till mamma och vi ska spela de absolut underhållande julklappsspelet.. Bättre sent är aldrig !!


Nu sitter jag och kollar på någon dokumentär av tsunamin. Usch de känns i hjärtat varje gång man hör eller ser något som har med det att göra..


NU mina vänner ska jag sluta skriva och gömma mig under täcket..


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards