Alla inlägg den 10 maj 2011

Av frida nilsson - 10 maj 2011 21:02

Åh idag eller ja rättaresagt för ett tag sen så fick jag känna på den riktiga känslan av trygghet. Inte att jag känner trygghet till någon men att Trias verkligen är trygg hos mig. De har han klart varit hela tiden men nu märkar man de såå tydligt.

Jag är hans räddare, hans största idol jag är hans trygghet! Mäktig känsla!

När han inte riktigt känner sig trygg i tex sällskap med någon han inte känner så kryper han upp till mig och nästan försvinner in i min armhåla.. hehe De är där hans trygga famn är. Att jag är den person han älskar mest på hela denna jord är grymt. och det är ju självklart ömsesidigt :D en känsla inte en kille i världen kan ge en. sant ;)


När Trias de få gånger de blivit av sovit borta så känner inte jag mig så trygg som när han är där, även om jag såklart förstår att han inte kan rädda mig från onda fiender men det är ändå en trygghetskänsla av att ha honom brevid mig i min stoora säng. hihi Ni som har barn förstår nog vad jag menar :D

 

Idag har de iallfall varit en bra dag :D Sovit gott i natt och vaknade pigga å glada båda två. Dansat å diggat till musik hela morgonen innan de va dags för babycafe i mjällby :D Alltid lika trevligt med sånna grejjor :D Bebisarna leker så bra och vi mammor snackar skit ;)

Sen blev de en timmes sovning för Trias innan läkarbesök på bvc. Gick bra, han är frisk som en nötkärna :D WEiiii..


I eftermiddag blev de mys med mamma <3 Älskar att få lite kvalitetstid med henne. Åt good bakad potatis på fiket och sen shoppade vi :D Blev en limegrön solhatt till Trias, strumpor med antihalk :P och ett så fantastiskt fint set från Rockefella :D Tack tack mamma <3

 

Ikväll blev de mys, Trias gick lös på att jaga en leksaksbil.. hehe.. å jag hann sätta in lite bilder i en snygg ram, alltid kul :D

Nu sover han som en gris och jag kollat på dålig eurovison song contest semifinal (usch vilket krångligt ord) hehe.. Blir nog sängen efter bigbrother idag för imorgon är det mys med Malin som gäller!!


Lite bilder från idag :D


Trias jagar bilen :P

     


Lek hemma i tvrummet :D


     


Shoppat

   

 

snygga tavlan upphängd ;)

 

 


godnatt hihi

 

LOve

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards