Alla inlägg den 6 maj 2011

Av frida nilsson - 6 maj 2011 21:38

Idag har de varit en bra dag! Morgonen började med öppna förskolan :D Riktigt roligt för både mig och Trias. Han leker rundor som ett djur och jag snackar skit me de andra mammorna :D Passar oss pörfa ;)


Sen bar de hem till Malin för lunch å mys :) Alltid lika trevligt sällskap :D


Weii första cykelturen är avklarad idag.. ohh de va såå kuuul :D Jag log hela rundan,! hihi, tror Trias gjorde desamma. :D De är så kul nu när man kan börja göra lite mer aktiviteter med honom. Mer än att bara ha honom i famnen hela dagrna :P Nu kan man leka och stojja och ha sig, å även ut på en cykeltur nu då :P Weiii..


Jo sen va de ju de me Trias och hans val av första ord, Pappa har har gått och sagt hela dagen. Jätteduktig är han :D Men jag vill ju såklart att de första ordet skulle bli mamma.. konsigt så som jag har tjatat och försökt lära honom.. hehe men så är det ju.. Pappa blir jättebra första ord, mamma kommer snart får jag hoppas :P Lite vov vov blir de me och kanske är det vovve ;)

blir ju lite konstig känsla inom mig, men den kommer jag alltid få leva med så.. bara att vänja sig kanske..


Nu ikväll har vi haft kvalitetstid med min pappa och Trias morfar :D Va på Steakhouse och käka för mycket mat..

Massa gottis.. Sen gick vi hem hit och hade bus med Trias. Å jag fick chansen att sitta på TOA en liten stund alldeles SJÄLV!! tack pappa ;)

Man ser verkligen vad man uppskattar när man är ensamstående småbarnsmamma :P hehehe.. toabesök görs alltid tillsammans med barn ;)


Nu börjar snart Bigbrother och det va evigheter sen jag va uppe såhär sent :P Har varit en sjuk vecka med dålig sömn, men idag ska jag orka va uppe en stund till :D å så detta underbart underhållande och givande program ;) haha

Sen blir de sängen å med de säger vi sooov gott :D

 

   

LOve

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards