Alla inlägg den 7 maj 2011

Av frida nilsson - 7 maj 2011 18:33

Då va de lördag. :D

Men när man är ensamstående mamma med trias på heltid och allt de där så ser alla dagar likadana ut.. med sina fördelar och nackdelar såklart. Ibland saknar jag så mycket de där som man ser hos sina kompisar som me har barn. På dagarna så träffar de vänner och allt de där sen går de hem vid 4 för då slutar deras killar jobba. Ich så har dom kvällen ihop, kunna dela kvällarna med någon hade varit underbart. Man är ofta ensam då.. fastde väljer jag ifs själv, finns vänner och min familj som gärna håller mig sällskap men nu menar jag en kille. nån att slappa i soffan med på kvällen. de kan jag sakna ibland och likadant helgerna då.. de flesta hittar på saker inom sin familj då, för då är han ledig från sitt jobb.. usch jag låter bitter och det är jag verkligen inte.. MEN ibland kan man sakna den där känslan att någon längtar efter en och att man själv längtar. Men men nån dag ska väl även jag hitta nån som står ut med mig, å trias ;) hehe


Idag har jag varit och klippt mig.. Skita bra blev de.. men vinden å detta har gjort att de är oreda - alltså inget foto ;) haha.. trias va med och va jätteduktig, satt och tittade på mig när jag blev fin :D men de är klart min mamma va ju med me, annars hade han nog gett upp innan jag va klar, men nu hade han lite sällskap :D


När vi kom hem gick vi ut till lekparken. Trias fick prova sandlådan.. Jag har inte låtit honom sitta där än, de har varit lite kallt om rumpan och jag vill inte plocka stenar ur munnen på honom, Men de gick bra. Han gilla de, vågade inte riktigt känan med händerna i sanden men fötterna grävde han ner :D hihi


Nu har jag precis gett honom välling och jag tryckt i mig en burgare :P Nu blir de hemmamys för oss :D Hoppas Trias vill sova tidigt för jag e dötrött (som vanligt?) så hade gärna me besökt sängen innan 10 :P


Ha en härlig kväll mina fina vänner <3


  kul i sanden :D

 

       


Galen blev han när jag va lite sölig med vällingen :P

 

men sen gick ilskan över och vällingen va super i magen ;)

  

LOve

Av frida nilsson - 7 maj 2011 07:28

ÄR ENSAM STARK?

Av frida nilsson - 7 maj 2011 07:23

Ska bli fin i håret idag :D weii.. får se om de blir kort eller om de bara blir en fegklippning även idag ;) hehe

 

 


LOve



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards