Direktlänk till inlägg 23 juli 2010

freeedag

Av frida nilsson - 23 juli 2010 10:29

Yes Fredag.. :D Så minns man tillbax ett år. Då var man precis nysingel, påväg att flytta in i ny lägenhet och säkert fanns de Fest på listan :P haha.. Om jag saknar de?? Nee inte sådärr, så att jag skulle vilja byta de jag har nu, även om jag e tung som en lastbil och mest sitter..


haha konstigt hur livet kan te sig.. Konstigt att så mycket kan hända på ett år!!

Av 12 månader har jag varit gravid i över 9 månader.. ??!! Shiit.. De va inte länge man hann va singel innan man blev två igen, fast på ett helt annat sätt.. Ett helt underbart sätt.. Åhh jag tänker ofta på den dagen när jag satt med mitt lilla test och såg ett PLUS.. hihi.. har fortfarande kvar testet!! sant :P


De mest konstiga året i mitt liv, de mest omtumlande, vackraste och underbaraste året som nog någonsin kommer finnas..


Man har fått en helt ny livsinsikt. Tänk de som jag för ca 2 år sen inte nåonsin trodde kunde ske i mitt liv skedde. Tänk att för 5 månader sen satt man och gjorde Ultraljud i rummet brevid man gjort massor av undersökningar om att man nog inte kunde bli gravid.. MIRAKEL.. De är inte konstigt att vi kallar min mage, min bebis ett MIRAKEL.. för de är precis vad det är.. <3


Även om de här med att vara ensamstående gravid har varit de absolut tuffaste som jag har gått igenom så e de oxå de som gjort mitt liv just såhär Underbart!! Å jag har lärt mig en hel massa.. Snart e verkligen livet som gravid singel tjej slut och man ska gå över till livet som ensamstående mamma.. Men jag tycker egentligen inte om de ordet.. För jag ska bli MAMMA.. å de e de finaste <3


Jag vill bara tacka livet för att jag har och får vara med om detta fina, underbara, häftiga som händer just MIG.. Å tacka alla mina vänner och alla andra som faktiskt förstår mig och ställer upp till 100 %.. Å jag vill tacka mig själv för att jag bara har kunnat få denna fina mage med världens finastre lilla MIRAkel i :D


Snart igångsättning och bebis är välkommen <3

  



LOve

 
 
Sara

Sara

29 juli 2010 16:59

Har det kommit nån Liten? jätte nyfiken ju :)

http://anonymamamman.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida nilsson - 10 maj 2011 21:02

Åh idag eller ja rättaresagt för ett tag sen så fick jag känna på den riktiga känslan av trygghet. Inte att jag känner trygghet till någon men att Trias verkligen är trygg hos mig. De har han klart varit hela tiden men nu märkar man de såå tydligt. ...

Av frida nilsson - 9 maj 2011 20:12


Trias somnade 20 över 7 ikväll :D weii.. de har inte hänt på lääänge :P Han är i vanligafall en riktigt kvällsbebis :D innan 9 somnar han aldrig :) Han är som sin mamma :P   Idag har vi varit på babyrytmik i församlingshemmet. Riktigt roligt är d...

Av frida nilsson - 8 maj 2011 07:27

efter en helt hyfsad natt så tror jag att vi beger oss hem till mamma å pappa för en heldag där ute på landet ;) hehe.. kanske ska jag ta cyklen me mig och cykla en sväng där ute :P Vi får väl se :P   Tror jag beger mig dit ganska snart så hoppas...

Av frida nilsson - 7 maj 2011 18:33

Då va de lördag. :D Men när man är ensamstående mamma med trias på heltid och allt de där så ser alla dagar likadana ut.. med sina fördelar och nackdelar såklart. Ibland saknar jag så mycket de där som man ser hos sina kompisar som me har barn. På ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards