Alla inlägg den 2 juli 2010

Av frida nilsson - 2 juli 2010 23:12

Idag har jag fått erfara vad ett paket blöjer kostar ;) hahah.. nu har jag t o m köpt hem en massa sånt.. blöjor, badoljor, våtservetter.. en massa massa.. så man slipper tänka på de när man kommer hem :P Då man bara vill mysa å gosa.. :D


Haft fullt upp idag.. Jag och mamma åkte in till Kstad ganska tidigt för att lämna bilen på en snabblagning, medans den skulle bli klar, gick vi å handlade lite på maxi :D Sen åkte vi vidare till eko och köpte på oss en massa bebis hygienartiklar :D Bra. allt fixat..


Sen åkte jag hem till veronica och tillbringade lite mystid med henne.. Sen hem och grilla hos mamma å pappa å brossan :D

Har inte varit så farligt trött idag, Så nu ikväll orkade jag mig t o m hem till Benny en sväng. Kolla in hans nya lägenhet.. Så fin så :D


Precis hemma nu och har en aning ont i magen, lite konstigt ont, men vi får hoppas de släpper.. För känns mer som håll än värkar.. aja säängen kallar, e sjukt trött nu..


En bra dag helt enkelt.. Å imorgon e de me lite inbokat.. Jag och pappa ska till kstad och leta cd spelare till bilen :D sen blir de kanske träffa veronica på eftermiddagen, måste hålla igång så de händer nått.. OM bebis inte kommit till Söndag, SKA jag putsa fönstrena.. Hm hatar de ;) Men de kanske funkar :P hihih


Lika bra att gå till sängs nu då..


LOve

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards