Direktlänk till inlägg 2 november 2010

glöm inte bort att säga til dom du älskar att du älskar dom

Av frida nilsson - 2 november 2010 18:46

hej hopp gummi snopp.. ;)


idag har det varit en dag full av mys.. Jag å lillfisen åkte å hälsade på min mamma på jobbet.. Ungen charmar som vanligt de flesta.. hihi.. Riktig charmör e han.. Hur ska de gå när han ska börja träffa flickor ;) Sen åkte vi å handla lite på maxi.. Eftermiddagen slutade ÄNTLGIEN hemma hos underbara Veronica å hennes 12 dagar gamla flickbebis <3 Så söt är denna unge.. Jag börja nästan gråta. Liten bebis om man jämför med Trias. Man ser inte hur mycket dom föräldras förrän man verkligen träffar någon som är mindre.. Å hon va verkligen lite.. såå liten har inte Trias varit någongång utanför magen.. hehe..


Nu ligger vi hemma i soffan å bara myser.. Trias har ju kommit på att hemma är bäst, vilket då innebär att borta inte alls är speciellt bra.. Inte ens hon mamma å pappa får han ro.. Hemma är bäst! Man ser verkligen på honom när han kommer hem att allt släpper på något vis å en  gnällig unge blir suuuper glad på en gång.. hihi..  Vi får väl hoppas de bara är en periods grej, för jag älskar ju hitta på saker å bara mysa i andras soffaor är ju härligt.. men när Trias inte ritkigt gillar de så blir de mest jobbigt.. men skam den som ger sig.. hehe


De kommer många fina kommentarer emellanåt.. Men väldigt många frågor oxå.. Speciellt då om Trias pappa.. De förstår jag de är ju många som kanske läser min blogg men som inte känner mig speciellt väl eller alls, å då e de klart att ni undrar.. Trias har världens finaste pappa. Men ja alla som läser vet ju att vi inte lever ihop.. Utan han bor en mil från oss tillsammans med sin tjej.. som oxå är en helt underbar person. Trias träffar sin pappa så ofta de bara går.. Å jag är säker på att dom kommer ha en jättefin kontakt resten av livet :)


Imorgon är de oxå en dag med massa händerlser.. vi ska på mammaträff.. Å jag ska komma ihåg att ta me frallor.. Bhhaaa.. ska göra mitt bästa ;) sen blir de marknad med mamma å fika hos mammas kompis :) Sen blir de baka här hemma med Lina.. :D Vi ska få ihop nått gott till Dopen som vi ska ha för Trias nästa helg igen :D Som jag längtar.. de kommer bli så fint :D


Nuu ska jag glo tv.. ha en bra kväll mina vänner.. Å glöm inte berätta för alla ni älskar att ni gör de.. Man glömmer av att säga de ibland. Men de kan man aldrig säga för ofta! Man behöver höra de.. massor.. <3


LOve

 
 
Ingen bild

tilla

4 november 2010 21:52

åhh såg att du med ska döpa din lill killen nästa helg? samma här, vad ska ni ha dopet tro?

frida nilsson

5 november 2010 22:34

Ja de ska bli mysigt :) Ivetofta kyrka i Bromölla blir det :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida nilsson - 10 maj 2011 21:02

Åh idag eller ja rättaresagt för ett tag sen så fick jag känna på den riktiga känslan av trygghet. Inte att jag känner trygghet till någon men att Trias verkligen är trygg hos mig. De har han klart varit hela tiden men nu märkar man de såå tydligt. ...

Av frida nilsson - 9 maj 2011 20:12


Trias somnade 20 över 7 ikväll :D weii.. de har inte hänt på lääänge :P Han är i vanligafall en riktigt kvällsbebis :D innan 9 somnar han aldrig :) Han är som sin mamma :P   Idag har vi varit på babyrytmik i församlingshemmet. Riktigt roligt är d...

Av frida nilsson - 8 maj 2011 07:27

efter en helt hyfsad natt så tror jag att vi beger oss hem till mamma å pappa för en heldag där ute på landet ;) hehe.. kanske ska jag ta cyklen me mig och cykla en sväng där ute :P Vi får väl se :P   Tror jag beger mig dit ganska snart så hoppas...

Av frida nilsson - 7 maj 2011 18:33

Då va de lördag. :D Men när man är ensamstående mamma med trias på heltid och allt de där så ser alla dagar likadana ut.. med sina fördelar och nackdelar såklart. Ibland saknar jag så mycket de där som man ser hos sina kompisar som me har barn. På ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards