Direktlänk till inlägg 2 november 2010

ÄLSKAD

Av frida nilsson - 2 november 2010 09:44

Ja de kan man verkligen kalla min prins - ÄLSKAD...

Allt börjar redan i magen.. När man länge gått å väntat, längtat efter att bli gravid, men inte blivit de så som man tänkt blir man på något vis deprimerad. När man längtar efter att få känna sparkar i magen å allt de där, att vänta på ett liv, ett liv man själv skapat å sen inte blir de, de är hemskt. Jag önskar inte min västa ovänn de.. Men så släpper man tillslut alla tankar, känslor.. Man glömmer bort att det är gravid man vill, ska bli.. Man har inte de i huvudet alls längre. Man leker singelliv å har allmänt grymt kul.. Så vaknar man en morgon å känner på sig att något inte är som vanligt. Gör ett graviditetest som visar +.. guud, vilken kärlek, vilken lycka..

Men så kommer man på sig, att man är singel, man är ensam.. man blir rädd.. Men min rädsla tog aldrig överhanden. Känslan av glädje  å kärlek va större.. mycket större..

9 månader efter de kom världens finaste TRIAS.. Jag är nu ännu lyckligare.. <3 Han betyder allt för mig. Att känna sån kärlek till någon man inte träffat innan, till någon man egentligen måste älska är inte svårt.. Man älskar från första stund. Egentligen från de att man fick +et i handen :D Kärleken till ens barn är underbar.. Jag är så lycklingt lottad att jag fick just Trias. Han är världens underbaraste kille.. <3


bla bla bla.. ni fattar kanske ingenting.. Men de jag egentligen ville säga är att jag är så lycklig.. jag å Trias är vår egen lilla familj å jag älskar honom.. Säger de varje dag till honom.. å jag vet att han vet att jag gör de <3 Han har många familjer som älskar honom, å de gör mig ännu gladare :D


NU ska jag slutta babbla ;) å ta min lilla son som inte alls vill ligga själv på soffan mer.. hehe..  Ska snart göra oss iordning för att hälsa på min mamma på jobbet å sen shoppa lite tror jag ;) de gör man ju inte så ofta. la la la lallaaa.. haha

Sen om jag hinner så blir de äntligen en runda ut till Veronica å hennes underbara ungar <3 Hoppas verkligen jag hinner ut idag :)


Nuu vill bebis ha mig.. ta hand om er alla där ute.. Å va lyckliga även om inte livet blir precis som man trodde, eller ville, eller hade bestämt.. De blir bra ändå.. kanske t o m ännu bättre <3


  


LOve

 
 
Ingen bild

tilla

2 november 2010 13:27

vilken underbar inställning du har:) härligt att kunna se de ljusa i något som kan bli grått och jobbigt. Har du någon kontakt med pappan? Den frågan har du säkert fått tusen gånger:) Din son kan verkligen vara lycklig som verkar ha en sådan fin och glad mamma:) lycka till!

 
Sara

Sara

2 november 2010 14:58

Å, som vanligt känner jag igen mig så OTROLIGT mkt i det du skriver.. eftersom jag sitter lite i samma båt ;) & Min lilla familj är det bästa som nånsin hänt mig med.

Kram till er!
Sara&Wille

http://puffans.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mikaela

2 november 2010 15:54

Vilket fint inlägg Frida! jag tror precis som dig att man bara ska låta livet leka och bli som det blir och inte planera sönder det för då blir man bara besviken när det inte blir som man trodde. Jag önskar dig och din sötnos all lycka och hoppas att allt gå bra för er!
Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida nilsson - 10 maj 2011 21:02

Åh idag eller ja rättaresagt för ett tag sen så fick jag känna på den riktiga känslan av trygghet. Inte att jag känner trygghet till någon men att Trias verkligen är trygg hos mig. De har han klart varit hela tiden men nu märkar man de såå tydligt. ...

Av frida nilsson - 9 maj 2011 20:12


Trias somnade 20 över 7 ikväll :D weii.. de har inte hänt på lääänge :P Han är i vanligafall en riktigt kvällsbebis :D innan 9 somnar han aldrig :) Han är som sin mamma :P   Idag har vi varit på babyrytmik i församlingshemmet. Riktigt roligt är d...

Av frida nilsson - 8 maj 2011 07:27

efter en helt hyfsad natt så tror jag att vi beger oss hem till mamma å pappa för en heldag där ute på landet ;) hehe.. kanske ska jag ta cyklen me mig och cykla en sväng där ute :P Vi får väl se :P   Tror jag beger mig dit ganska snart så hoppas...

Av frida nilsson - 7 maj 2011 18:33

Då va de lördag. :D Men när man är ensamstående mamma med trias på heltid och allt de där så ser alla dagar likadana ut.. med sina fördelar och nackdelar såklart. Ibland saknar jag så mycket de där som man ser hos sina kompisar som me har barn. På ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards