Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av frida nilsson - 6 augusti 2010 11:21

Ja dom säger ju att man ska ta tillvara på tiden. Å de tycker jag verkligen jag gör. Idag e min plutt 12 dagar gammal.. Sjukt.. Tänk att man varit mamma i 12 dagar.. :P

Men va man lär sig snabbt. För de e verkligen en hel del man ska kunna sådär på en gång. Men bara efter 12 ynka dagar känns de som man varit mamma alltid.. :P 

Denna kärlek till sin plutt e så stooor att man nästan går sönder.

Kommer ihåg hur mycket jag älskade min mage.. Den känslan va helt fantastisk.. Men detta är något helt annat. Känslan av att titta på sitt eget kött och blod.. UNDERBART!!

Dagarna går i ett, jag hinner vaken äta eller dricka. Har gått ner en helvetes massa. Ska man väl va glad för egentligen. Men visst känner man att enegrinivån inte är vad den borde vara.. Å energi de behöver man massor..

Men att ställa sig på vågen 10 dagar efter en förlossning å gått ner nästan allt man gått upp en sådär 14 kilo är helt okej ;) hehe


Nu knystar min lilla plutt får gå å checka.. Han är redan bortskämd till tusen, å de ska han förbli.. hihi..


En dregelpelle e de iallfall ;)

  


LOve

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards